top of page

  "Тайната вечеря" е гурме събитие, предизвикващо човешките сетива да се преборят с предразсъдъка на видимото и да се насладят на автентични вкусови усещания в пълна тъмнина. С "Тайната вечеря" поставихме старт на новата рекламна стратегия и старта на кампанията за препозициониране на Лидл България.

  Тайнствена покана с ключ, GPS-координати и код към сайт бе изпратена от името на Домакина към лидери на мнение от различни браншове и популярни личности. Локацията беше старо хале, изцяло преобразено за повода.

Гурме-менюто беше подготвено изцяло с продукти на Лидл. ВИП-гостите имаха възможност да дегустират храната, сервирана в пълен мрак, под вещите указания на шеф Таньо Шишков.

  Събитието бе окачествено от гостите като "естетско", "екстравагантно" и "стилно кулинарно събитие" и остави за дълго спомена от една уникална вечеря с положителен изненадващ завършек.

  Реализирани  бяха  множество  публикации  в  печатни  и  онлайн издания с 312 500 достигнати  читатели  и  около  150 000 аудитория достигната чрез социални мрежи и лични блогове.

ТАЙНАТА ВЕЧЕРЯ

Фотография: Яне Голев

bottom of page