"Тайната вечеря" е гурме събитие, предизвикващо човешките сетива да се преборят с предразсъдъка на видимото и да се насладят на автентични вкусови усещания в пълна тъмнина. С "Тайната вечеря" поставихме старт на новата рекламна стратегия и старта на кампанията за препозициониране на Лидл България.
Тайнствена покана с ключ, GPS-координати и код към сайт бе изпратена от името на Домакина към лидери на мнение от различни браншове и популярни личности. Локацията беше старо хале, изцяло преобразено за повода.
Гурме-менюто беше подготвено изцяло с продукти на Лидл. ВИП-гостите имаха възможност да дегустират храната, сервирана в пълен мрак, под вещите указания на шеф Таньо Шишков.
Събитието бе окачествено от гостите като "естетско", "екстравагантно" и "стилно кулинарно събитие" и остави за дълго спомена от една уникална вечеря с положителен изненадващ завършек.
Реализирани бяха множество публикации в печатни и онлайн издания с 312 500 достигнати читатели и около 150 000 аудитория достигната чрез социални мрежи и лични блогове.
ТАЙНАТА ВЕЧЕРЯ
Фотография: Яне Голев